کد مطلب:314824 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:179

فقط نام قمر بنی هاشم
نامه حجةالاسلام و المسلمین آقای شیخ جواد پور جعفر از حسینیه حضرت قمر بنی هاشم واقع در زندآباد قم به دفتر انتشارات مكتب الحسین (علیه السلام) و ارسال سه كرامت.

حضور محترم و رفیق گرامی حجةالاسلام و المسلمین جناب آقای ربانی خلخالی دام عزه

اینجانب جواد پور جعفر در حسینیه قمر بنی هاشم واقع در زندآباد 16 متری شوندی قم مشغول خدمت می باشم، چندین مورد از كرامات و معجزات باب



[ صفحه 354]



الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، كه در آن حسینیه ظاهر شده به حضورتان ارسال می گردد كه در جلد 4 كتابتان مرقوم فرمایید.

اهالی محترم روستای «أستلك» مقیم قم با همت والای خود ساختمان حسینیه را در سه طبقه به نحو با شكوهی در مدت كمتر از دو ماه بدون هیچ پیش آمد بدی به اتمام می رسانند، و در حسینیه كرامات و معجزات زیادی تا حال ظاهر شده كه الان هم نقل محافل و مجالس مؤمنین و اهالی می باشد. تنها به سه مورد آنها اشاره می شود:

نام گذاری حسینیه: جناب آقای حاج صفر شوندی می گویند: در موقع ثبت نام حسینیه در دفتر ثبت اسناد رسمی قم، نام مورد توافق اعضاء هیئت امنا حسینه از یادم رفت هر چه فكر كردم بیادم نیامد، فقط نام «قمر بنی هاشم» ناخودآگاه در ذهنم مجسم و به زبانم جاری شد، و مسئولین دفتر هم، حسینیه را به نام قمر بنی هاشم (علیه السلام) در دفتر ثبت كردند، ولی بعد معلوم شد كه همه اهالی به این نام گذاری خیلی علاقه مند بوده اند.